Maart 2019 Gezocht – Gevonden

FUNDAMENT
Dag1 start op 25 maart 2019 met haar nieuwe campagne “Gezocht – Gevonden”. Wij laten met herkenbare illustraties concreet zien wat wij doen, wat wij kunnen en vooral ook, wat wij hebben gepresteerd. Met deze campagne wil Dag1 terug naar waar het allemaal écht begon. Zonder gedoe, zonder al hetgeen ons anno 2019 wordt toegeworpen. Wij gaan terug naar de basis. Gaan voor simpel, maar voor simpel met een betekenis. Terug naar de tijd vóór Google en stappen in de tijdmachine terug naar typmachines en poloraid camera’s. Wij leggen de focus op wat écht belangrijk is. Wij vinden en zoeken. Wij werken samen. Wij hechten waarde aan jou.
DRIENAMIEK Werken met plezier doe je als je bij, met en voor Dag1 werkt! De campagne richt zich op drie pijlers, namelijk onze kandidaten, onze opdrachtgevers en de interne collega’s. Wij laten met herkenbare illustraties concreet zien wat wij doen, wat wij kunnen en vooral ook, wat wij hebben gepresteerd. Het delen van deze uitingen gaat een positieve impact maken op zowel kandidaat (daar moet ik zijn!), opdrachtgever (het onderste uit de kan!) als interne Dag1 collega (trots op wat ik heb gepresteerd!).
DE KRACHT VAN SIMPEL Wij zeggen wat wij doen en doen wat wij zeggen. Met de nieuwe campagne geven wij hier een extra dimensie aan namelijk, bewijslast. Dat doen wij door online te laten zien, dat wij de vacature vervuld hebben (gevonden) en ook hoe dat wij iemand gevonden hebben. Het onderscheidt ons. Uiteraard geven wij middels deze campagne meer online exposure aan onze vacatures en vergroten wij hiermee onze pull-factor. Overal is onze driewegcommunicatie terug te vinden! Want delen is gewoon vermenigvuldigen, simpel.
BORIS Onze lieve Boris moest helaas ruimte maken voor deze campagne. Boris blijft zeker het boegbeeld van Dag1 en natuurlijk ook gezellig voor ons kantoorpand staan. Boris, bedankt! Je hebt ons veel gebracht.
DRIENAMIEK Werken met plezier doe je als je bij, met en voor Dag1 werkt! De campagne richt zich op drie pijlers, namelijk onze kandidaten, onze opdrachtgevers en de interne collega’s. Wij laten met herkenbare illustraties concreet zien wat wij doen, wat wij kunnen en vooral ook, wat wij hebben gepresteerd. Het delen van deze uitingen gaat een positieve impact maken op zowel kandidaat (daar moet ik zijn!), opdrachtgever (het onderste uit de kan!) als interne Dag1 collega (trots op wat ik heb gepresteerd!).
DE KRACHT VAN SIMPEL Wij zeggen wat wij doen en doen wat wij zeggen. Met de nieuwe campagne geven wij hier een extra dimensie aan namelijk, bewijslast. Dat doen wij door online te laten zien, dat wij de vacature vervuld hebben (gevonden) en ook hoe dat wij iemand gevonden hebben. Het onderscheidt ons. Uiteraard geven wij middels deze campagne meer online exposure aan onze vacatures en vergroten wij hiermee onze pull-factor. Overal is onze driewegcommunicatie terug te vinden! Want delen is gewoon vermenigvuldigen, simpel.
BORIS Onze lieve Boris moest helaas ruimte maken voor deze campagne. Boris blijft zeker het boegbeeld van Dag1 en natuurlijk ook gezellig voor ons kantoorpand staan. Boris, bedankt! Je hebt ons veel gebracht.